zdj_w_tle.jpg

DUCH I CIAŁO


Pole Dance 

Tańcz na rurze w szkole, która wypromowała pole dance i która wierzy, że taniec na rurze to najlepszy z treningów ogólnorozwojowych. Zapraszamy na autorskie zajęcia z profesjonalnymi tancerzami. Łączymy choreografię z nauką tricków.

Do waszej dyspozycji mamy zajęcia dla osób o różnym poziomie zaawansowania.Zajęcia odbywają się w cyklu ciągłym, w dniach i godzinach określonych w grafiku.

Rura lubi kontakt z ciałem, dlatego weź krótkie spodenki, koszulkę bez rękawów. Ćwiczymy boso lub w skarpetkach. W dniu treningu nie balsamuj ciała, w ten sposób unikniesz niepożądanego ześlizgiwania się. 


Twerk

 to energiczne podrzucanie, potrząsanie i spinanie pośladków, a Wine jest płynnym,zmysłowym ruchem bioder.  Twerk to wyzwalający i energetyczny taniec, na zajęciach na przemian pękamy ze śmiechu i z dumy. Fajnie jest nauczyć swoje ciało czegoś nowego. Fajnie jest spocić się przy dobrym dancehallu, a potem potańczyć we własnej kuchni, albo na parkiecie. 

kurs prowadzi Michalina Rudek

Fit Balet

to połączenie  elementów tańca klasycznego, jazzu pilatesu i barre au soul. Jeśli lubisz drążek baletowy, to na pewno je polubisz. Ten trening gwarantuje wysmuklenie sylwetki, odciążenie i wzmocnienie mięśni kręgosłupa, ujędrnienie i podkreślenie mięśni brzucha, pośladków i ud. 

kurs prowadzi Ewelina Kruk

Aerial - akrobatyka powietrzna

Taniec w powietrzu wspaniale wzmacnia mięśnie i zwiększa gibkość ciała.Jest to forma ćwiczeń kalistenicznych – to oznacza, że jako ciężaru dla mięśni używa się własnej masy ciała. Zajęcia polegają na wykonywaniu akrobacji i figur gimnastycznych na podwieszonych rekwizytach  z wykorzystaniem chusty,  czy aerial hoop. Akrobatyka powietrzna w OH LALA prowadzona jest od postaw przez utalentowane Agnieszkę Gerlach i Karolinę Banaszek.

AERIAL SILK : Ćwiczymy w leginsach i dopasowanych bluzkach z długim rękawem, zdejmujemy biżuterię, zegarki i kolczyki.

AERIAL KOŁO : Ćwiczymy w w krótkich leginsach i dopasowanych bluzkach z krótkim rękawem, zdejmujemy biżuterię, zegarki i kolczyki.

Aerial Fit

to zajęcia wzmacniające i rozciągające z użyciem szarf, uzupełnione o trening mobilności. W trakcie ćwiczeń wykorzystujemy własny ciężar ciała, a szarfa / hamak pomaga w efektywniejszym ich wykonaniu. Zajęcia dla osób o każdym poziomie zaawansowania, nie trzeba mieć wcześniejszej styczności z aerialem.

kurs prowadzi Karolina Banaszek

Aerial Joga

Aerial joga, air yoga, joga powietrzna – pod różnymi nazwami, ale zawsze chodzi o to samo: jogę praktykowaną nieco inaczej niż zazwyczaj. To bezpieczna metoda pracy z ciałem, w której większość asan wykonuje się w powietrzu, w miękkim materiałowym hamaku, który jest zawieszony nisko nad podłogą. Hamak daje oparcie i pozwala na rozluźnienie spiętych mięśni ciała. Dzięki pracy w podwieszeniu mamy możliwość doświadczenia większej trakcji i wydłużenia w asanie. Delikatne kołysanie stymuluje układ przedsionkowy, który poprzez swoja role w koordynacji oczu z głową wpływa na nasze poczucie równowagi. Praktyka jogi powietrznej zwiększa naszą siłę mięśni, giętkość. Jak każda joga harmonizuje i odciąża umysł. Jak każda technika powietrzna daje bezcenną możliwość pokonania grawitacji, zanurzenia się w przestrzeni. Całkowite odprężenie uzyskujemy w pozycji savasany – relaksu na koniec zajęć, zawinięcie w kokon hamaku oddziela nas od bodźców świata zewnętrznego, delikatne kołysanie przypomina o byciu w łonie matki. 

Ćwiczymy w leginsach i dopasowanych bluzkach z długim rękawem, zdejmujemy biżuterię, zegarki i kolczyki – by nie uszkodzić materiału hamaka. 

kurs prowadzi Beata Wojciechowska

Joga twarzy

to naturalny sposób na dbanie o urodę i anty-ageing. Ta metoda zadbania o skórę szyi i twarzy sprawdzi się niezależnie od wieku. Dzięki drenująco – liftingującym automasażom, które pobudzają produkcję kolagenu i ćwiczeniom ponad 80 mięśni twarzy i szyi zajęcia dają natychmiastowy efekt. Dzięki wiedzy przekazywanej podczas ćwiczeń można nauczyć się jak prawidłowo zbudować siatkę antygrawitacyjną dla naszej twarzy, podbródka i szyi. Zapraszamy dziewczyny, które chcą wygładzić owal twarzy, spłycić zmarszczki i nadać cerze zdrowy i świeży wygląd. 

Co trzeba ze sobą mieć ?

  • Swobodny strój sportowy: bluzka bluzkach z dekoltem, zdejmujemy biżuterię, zegarki i kolczyki.

  • Upięte włosy

kurs prowadzi Beata Wojciechowska

Flex

jeśli zależy ci na poprawieniu elastyczności swojego ciała, jeśli chciałabyś zacząć robić szpagaty i sznurki, jeśli ćwiczysz pole dance i brakuje ci rozciągnięcia i mocy – te zajęcia są dla ciebie. W programie elementy jogi, pilatesu, stretchingu.

kurs prowadzi Karolina Banaszek


Medytacje Kundalini

Delikatna i przyjemna medytacja praktycznie dla każdego. O ile medytacja dynamiczna daje wycisk, to ta idealna jest na wieczór, by siebie dopieścić, odpuścić sobie, wyciszyć się. To medytacja odpuszczania pełna wibrowania. Wibracja ma dobroczynne skutki dla naszego organizmu, to jak „otrząsanie” się ze stresu i emocji, rozpuszczanie naszej „zbroi”, pozwolenie na to, by ciało naturalnie nas prowadziło ku wolności i przyjemności. Same wibracje podobne są zarówno do tych, które odczuwa się po wielkim stresie (wypadek, tragedia), kiedy ciało wytrząsa hormonalny stres, jak i do tych w energetycznym orgazmie całego ciała czy ożywiających ciało ćwiczeniach lowenowskich. W następujących po trzęsieniu i tańcu momentach statyczności i ciszy łatwo jest się więc rozgościć.

 

Joga Kundalini 

Joga kundalini z Marcinem Topolskim to precyzyjne narzędzie do rozwoju fizycznego i osobistego, sposób na odzyskanie lub pogłębienie równowagi fizycznej, psychicznej i emocjonalnej, uwolnienia się od stresu oraz wejścia na wyższy poziom świadomości. Krija – zestaw ćwiczeń ukierunkowany na konkretne efekty, zarówno fizyczne jak i mentalne. Niesamowite bogactwo tradycyjnych setów pozwala ściśle sprecyzować cel i zdecydowanie podnieść efektywność praktyki, dając przy tym poczucie nowości z każdym kolejnym treningiem. Znajdziesz tu oddech, asany, mudry, ważny jest też odpowiedni czas i kolejność wykonywania poszczególnych asan.

wtorek i czwartek godzina 08:30, kurs prowadzi Marcin Topolski

 

Medytacja Dynamiczna

Człowiek Zachodu, żyjący w pędzie i przebodźcowany, nie umie od tak, po prostu usiąść w lotosie i zagłębić się w siebie w błogim spokoju – najpierw potrzebuje się zmęczyć, skontaktować ze swoim ciałem, pozbyć napięć – jednym słowem wyżyć, by móc spokojnie wsłuchać się w siebie, znaleźć ciszę, uporządkować myśli. Ten proces ma wiele zbawiennych „skutków ubocznych”: rozluźnione ciało, wyczyszczone rejestry emocjonalne, przeżyte lub wręcz „wyżyte” emocje, dużo radości z ciała i tańca, a do tego uważności na siebie, nabytej świadomości ciała i emocji, trochę mniej na wadze, z trochę lepszą kondycją i silna wolą.

Dla kogo? Dla tych, którzy są nadmiernie „w głowie“, którym pędzące myśli nie pozwalają usiąść i po prostu się wyciszyć, dla tych, który potrzebują się wykrzyczeć (nasz budynek umiejscowiony jest w szczęśliwym sąsiedztwie biur i możemy w nim wrzeszczeć do woli), pokopać, poszaleć a jednocześnie ustabilizować swoja energię.


HOP LALA

AKROBATYKA POWIETRZNA

akrobatyka powietrzna dla dzieci   6 - 13 lat.  Zajęcia składają się z rozgrzewki, ćwiczeń wspomagających elastyczność i wytrzymałość fizyczną oraz technik związanych z poszczególnymi rekwizytami.

  • grupa dla dzieci w wieku 6-13 lat, wtorek godzina 19:00

    kurs prowadzi Agnieszka Gerlach

 

Zajęcia są skierowane do dziewcząt i chłopców którzy  nie mają żadnych przeciwwskazań medycznych do udziału w zajęciach.

Co trzeba ze sobą mieć ?

  • Swobodny strój sportowy np: leginsy,t-shirt- z długim rękawem,skarpetki/baletki

  • Upięte włosy,


Kurs Gyrokinesis® - trening dynamiczny